Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Logo
KASY FISKALNE BYDGOSZCZ - TEL. 52 379 44 44
Handel Gastronomia Hotele Stacje paliw Alarmy i monitoring
Logo
Katalog » Oprogramowanie » 1. PC-MARKET
PROGRAM DLA SKLEPÓW i SIECI SKLEPÓW
Katalog
Aktualności
Informacje
Kontakt
Tel
052 373 80 94
Tel
052 345 86 21
Tel
052 379 44 44
Tel
serwisowy po godz 16:00
603 055 120
Tel
handlowy po godz 16:00
697 500 000
Tel
PHU Stoper Bis
M. Konopnickiej 22b
85-124 Bydgoszcz
Godziny działania sklepu
Pn-Pt 8:30-17:00
So 10:00-14:00
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Informacje o produkcie
1. PC-MARKET
PROGRAM DLA SKLEPÓW i SIECI SKLEPÓW
Cena produktu: 550,00 zł (netto)
676,50 zł (brutto)
1. PC-MARKET <br> PROGRAM DLA SKLEPÓW i SIECI SKLEPÓW
Opis produktu
 
Dzięki programowi PC-Market 7:
  • Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary
  • Prześledzisz dokładną historię towaru – od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki
  • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami – ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy
  • Podglądniesz ile sklep „zarobił” – program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach
  • Sprawdzisz bieżący stan kasy – w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera
  • Sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami – wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy
PC-Market 7 – to współpraca z większością modeli urządzeń:
  • Kas fiskalnych:
    • Elzab: Delta, Alfa, Jota, System 600
    • Sharp: ER-A457P, ER-A277P/PS, ER-A227PS, ER-A495PN/PF, ER-A445P, ER-A455P, ER-A237P
    • Novitus / Optimus: PS3000 NET, System, Fiesta, Rumba i zgodne
    • Posnet: Combo
    • PC-POS (z drukarkami: Posnet Thermal, Emar/Torell DuoPro, Novitus/Optimus: Quarto, Vivo, Vento, Wiking, Elzab Omega, Elemis Giga)
    • oraz inne: EuroPOS, Datecs MP55, MP56, Innova Hit Plus
PC-Market – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:
  • Finansowe:
    • rejestr VAT zakupu i sprzedaży
    • raport obrotu
    • raport kasowy
    • kontrola obrotów i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami
  • Ilościowo-wartościowe:
    • stany towarów i grup towarów w magazynach
    • zakupy towarów i opakowań
    • sprzedaż towarów i opakowań
    • realizowane marże na poszczególnych towarach i grupach towarów
    • obroty magazynowe i karta magazynowa (kompletna historia ruchu towaru)
Oprogramowanie PC-Market 7 to kompleksowa obsługa sieci sklepów:

System dla sieci sklepów, składający się z programów:
  • zarządzającego centralą sieci sklepów – Konsoli Kupca
  • obsługujących sklepy w sieci – PC-Market 7
  • zajmującego się komunikacją w sieci – PCMRepl

System realizuje następujące cele:
  • elektroniczny przepływ informacji – m.in. przesyłanie cenników towarów i dokumentów
  • wykonywanie zbiorczych raportów ze wszystkich sklepów w sieci, eksport do systemu FK
  • centralne zarządzanie towarami we wszystkich sklepach w sieci, np. narzucanie ceny, zakaz zakupu od wskazanego dostawcy, nakaz zakupu po wynegocjowanej cenie, itp.
  • optymalizacja zamówień pod kątem doboru kontrahentów, warunków handlowych oraz sposobu realizacji
PC-Market 7 - skrócony opis systemu:

Podstawowe informacje:

Podstawowe funkcje:
  • Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu – dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw
  • Szybko wydrukujesz etykietki na półki i towary – możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów
  • Zaoszczędzisz czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw – jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet lub na dyskietce
  • Zachęcisz klientów do częstych zakupów – dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody za uzbierane punkty
  • Drukarek fiskalnych:
    • Posnet Thermal
    • Emar/Torell DuoPro
    • Innova: Market, Profit
    • Elzab Omega, FP600
    • Novitus / Optimus Quarto, Vivo, Vento, Wiking
    • Elemis Giga
  • Przenośnych inwentaryzatorów
  • Drukarek kodów kreskowych
  • Czytników kodów kreskowych
  • Wag elektronicznych
  • Sprawdzarek cen
  • Zaawansowane analizy:
    • koszykowe
    • rotacji towarów konkretnego dostawcy
    • obrotów związanych ze stałymi klientami
    • zakupu, sprzedaży, marży i zapasu
    • towarów zalegających
  • Oraz wiele innych...
 
Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:

1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
  • zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
  • zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
  • narzucić ceny detaliczne
  • zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.

2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.

3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.

4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.

5. Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.

6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.

7. I wiele innych możliwości.
 
Prezentowana cena dotyczy wersji podstawowej progrmu.
Data dodania produktu: 14 maja 2008.
  Produkt 1 z 8
w kategorii Oprogramowanie
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii Oprogramowanie
 
3. SOHO <br> PROGRAM DLA HOTELI
3. SOHO
PROGRAM DLA HOTELI
790,00 zł (netto)
971,70 zł (brutto)
 SOHO - oprogramowanie dla hotelarstwa Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalony zgodnie z ich sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się ... 
 
2. SOGA POS <br> PROGRAM DLA GASTRONOMII
2. SOGA POS
PROGRAM DLA GASTRONOMII
1.590,00 zł (netto)
1.955,70 zł (brutto)
SOGA - oprogramowanie dla gastronomii Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspieracjące funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. Poza podstawowymi funkcjami, takimi ... 
 
9. EWA MAX <br> PROGRAM SPRZEDAŻY
9. EWA MAX
PROGRAM SPRZEDAŻY
290,00 zł (netto)
356,70 zł (brutto)
Wersja MAX Idealna dla małej firmy prowadzącej magazyn i sprzedaż z odroczonym terminem płatności. Program wspomaga sprzedaż i zarządzanie stanami magazynowymi. Wystawia wszystkie niezbędne dokumenty sprzedaży, zakupu i magazynowe. ... 
 
8. EWA MIDI <br> PROGRAM SPRZEDAŻY
8. EWA MIDI
PROGRAM SPRZEDAŻY
190,00 zł (netto)
233,70 zł (brutto)
EWA wersja MIDI Idealna dla małej firmy prowadzącej sprzedaż i magazyn. Pogram wspomaga sprzedaż i zarządzanie stanami magazynowymi. Wystawia wszystkie niezbędne dokumenty sprzedaży, zakupu i magazynowe. Posiada raporty i zestawienia ... 
 
7. EWA MINI <br> PROGRAM SPRZEDAŻY
7. EWA MINI
PROGRAM SPRZEDAŻY
90,00 zł (netto)
110,70 zł (brutto)
EWA wersja MINI Idealna dla małych firm fakturujących, nie prowadzących magazynu. Program umożliwia wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży: faktury VAT, dokumenty bez VAT, korekty. Prowadzi kartoteki kontrahentów, towarów ... 
  20 sierpnia 2017     842744 wywołań od 27 maja 2006  
Powered © oscGold